غساله فوق اوتوماتك نانو سلفر دايو 12 كيلو شغاله كويس بس مشكله في عصر ساعات تعصر كويس جدا وساعات تعصر نص نص مااعرف ايه المشكله لكن غير كده هي ممتازه جدا في كل حاجه السعر علي السوم الله يرزق