السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
يدة اكس بوكس الجديدة وأنا مشتريه من جرير قبل فتره
(تظبط مع كل أنواع الاكسبوكس،)
الاستخدام مرة قليل
اليدة زي منتم شايفين نظيفة جدا.
سبب البيع: شريت سوني
السعر: 200 ريال
‼التواصل خاص ‼
ما عندي استعجال في البيع
أتمنى لا يتواصل معي إلا الصامل 🤍
Xbox controller I bought it a while ago from jarir bookstore
(can be used with any variation)
The usage is very little
The controller is in spectacular condition.
Reason for selling: I bought a PlayStation.
Price: 200 Riyal
‼ private messages only ‼
I’m not in a rush to sell
I hope only serious buyers contact 🤍